Първоначално публикувано от vovata
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
искам гумени тампони за стаб щанга.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщениеСтарата ми 156 98 г. нямаше ограничители на стаб щангата.
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеПоследно кажете кви са тампоните.
От алеко или самара.
Тъй тъй скоро ще ги сменям, да знам поне какво да взимам.
А щом държат, ще ги пробвам... що пък да не
Така изглеждат на Алфата.
Като им кажеш да ти покажат тия за москвича и ще ги познаеш кои са. Москвичовите изглеждат малко по-масивни, щот не вървят на конус на горе....
А ладовите са без кантове отстрани.....
---------- Post added at 09:17 ---------- Previous post was at 09:10 ----------
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеСега ги има, защото като се измести щангата биалетките започват да почукват в окачването
Я пак помисли ква точно е функцията на щангата и кви усилия и се създават.....
Едва ли функцията и е да се движи наляво-надясно......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеУсеща ли се някаква разлика в поведението на колата, ако тампоните на щангата са разбити?
Освен скърцането, което не го брояsigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Тази щанга не е за музикален инструмент.Естествено че има разлика.Почне ли да скърца и да тропа не си изпълнява фукцията и започва да товари биалетките защото и те почват да поемат многобройните ходове на щангата нагоре и надолу.В завой с лека неравност колата почва да се мърда настрани.Слагай Австралийските тампони и забравяш за случая.CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеЛадови тампони изкараха 30000 км. Сега скърцат. Днес ще сменям маслото и ще огледам окачването, да видим те ли скърцат или е нещо друго.
Comment
-
Значи полиуретана е много хубаво нещо, НО си трябва честа поддръжка, за да не скърца, с която не на всеки му се занимава...Аз лично съм минал през няколко вида полиуретан (СУпер про, такъв от Ферариста итн) и наблюденията са ми, че поне 2 пъти годишно трябва да се маже, за да не скърца...В крайна сметка се отказах от полиуретана на стаб. щангата, поне на този етап, докато колата се кара ежедневно по нашите хубави пътищаОт около година и половина и 30 000км карам с гумени тампони - нито тропат (за сега), нито скърцат
Когато един ден колата стане само за пистови извращения, тогава пак ще се върна към полиуретана, защото с него управлението на колата става изключително директно! До толкова, че направо усещаш всяко едно камъче и пукнатина по пътя
Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:22.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеИ как точно ще се случи това?!!!
Я пак помисли ква точно е функцията на щангата и кви усилия и се създават.....
Едва ли функцията и е да се движи наляво-надясно......Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТака става. Виждал съм го не веднъж и много псувам когато някой дойде с оплакване , че нещо чука в завойте и видя, че ограничителите ги няма.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеКакто казах единия си остава, а за да чука и опира някъде, рябва тампоните да са много разбити и биалетите разхлопани.....
Става въпрос за бензинова 156 с нормално окачване (най-високото)
Не случайно са сложени ограничителите. Не бива да се премахват.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеКакто казах единия си остава, а за да чука и опира някъде, рябва тампоните да са много разбити и биалетите разхлопани.....Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЕй, кога ще почнеш да мислиш, ей. Само ме нападаш и затова изчаках някой друг да ти отговори
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМне. Слагам нови биалети на една кола и клиента се връща с хлоп троп съобщение. Вдигам я аз напъвам тук там... всичко е стегнато. И след няколко въпроса от моя страна стана ясно, че тропа на ляв завой. Завъртам пълен ляв и гледам щангата излиза и опира във вилицата и там чука.
Става въпрос за бензинова 156 с нормално окачване (най-високото)
Не случайно са сложени ограничителите. Не бива да се премахват.
Защото тия първо влизат много плътно и след като ги затегна с болтовете почти не помръдват.
А първия Бърт дет сложих на щангата и след 8месеца се разтропа на разпад и бяхме счупили без да искаме единия ограничител и нищо не му е опирало.....
За да се премести щангата на страни, тампоните трябва да са доста разбити.
И когато колата е в движение и се прави завой на щангата и се предава усилие на усукване за да не се навдига колата и тогава ми се струва доста трудно да се мести щангата на ляво-дясно.....sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Нещата са относителни - логично е да се предположи че без ограничител ще има странично движение, но пък аз на ежедневката съм с 24 мм щанга, без каквито и да е ограничители, и нямам проблеми......и не - не е от това че е 24 мм...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment